请问惠州哪有卖pw 516跳舞的地方?DISCO CLUB,要平民点的,不要...

GAGA CLUB在这个世界上,所有的年轻人,抑或是有着年轻的心的普通人,都应该懂得跳舞。熟悉跳舞。并且热爱跳舞。但是现在的年轻人连什么是蹦迪都不知道了!话不多说, 接下来内容你将受益匪浅!?何为蹦迪▼▼▼到舞厅去跳迪斯科, 由迪士高舞演变而来蹦迪最高境界就是能够准确抓住舞曲每个节拍下面视频小朋友跳太牛逼了空拍都跳那么有意境EDM电音梧州GAGACLUB(GAGA_musicCLUB) 
 文章为作者独立观点,不代表WtouTiao文章网立场
的最新文章
重阳节重阳节,中华民族传统节日。庆祝重阳节一般会包括出游赏景、登高远眺、观赏菊花、遍插茱萸、吃重阳糕、饮酒等 Octobe.8th [Sat]■ ■ ■ ■ ■∣中国气球宝贝-陈媚儿∣重阳节重阳节,中华民族传统节日。庆祝重阳节一般会包括出游赏景、登高远眺、观赏菊花、遍插茱萸、吃重阳糕、饮酒等控制不住我记几~“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多法国人一天要吻30多次?▽“在巴黎的空气中都弥漫着吻的味道”法国人以浪漫著称浪漫的法国人表达爱意最直接的方式“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多从那唏嘘的雪花来看就不是什么正经的片~主人有话好好说,给我金毛一个面子大妈: 你TM刚才说要抢啥? 再说一次“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石虽然小编英文不太好,不过总之很好听就是了光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多 Octobe.8th [Sat]■ ■ ■ ■ ■∣中国气球宝贝-陈媚儿∣光加热就等于火 火加歌就等于我
若我与歌再加上你 温度将提高更多★GAGA CLUB ?招聘火热进行中 ★招聘只要您是一匹千里马,相信自己,相信未来!敢于接受挑战就请加入我“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石夜晚 ● night华灯初上,唤醒了城市的真正面目夜晚,才是城市生命的真正开始白天属于工作,属于忙碌,属于别“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石夜晚 ● night华灯初上,唤醒了城市的真正面目夜晚,才是城市生命的真正开始白天属于工作,属于忙碌,属于别“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石HAPPY PARTYGAGA CLUB﹀﹀﹀GAGA CLUBWELCOME一直被模仿,从未被超越“夜店”★GAGA CLUB ?招聘火热进行中 ★招聘只要您是一匹千里马,相信自己,相信未来!敢于接受挑战就请加入我“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石★GAGA CLUB ?招聘火热进行中 ★招聘只要您是一匹千里马,相信自己,相信未来!敢于接受挑战就请加入我“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石★GAGA CLUB ?招聘火热进行中 ★招聘只要您是一匹千里马,相信自己,相信未来!敢于接受挑战就请加入我“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石★GAGA CLUB ?招聘火热进行中 ★招聘只要您是一匹千里马,相信自己,相信未来!敢于接受挑战就请加入我“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石★GAGA CLUB ?招聘火热进行中 ★招聘只要您是一匹千里马,相信自己,相信未来!敢于接受挑战就请加入我“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待▽为感谢客户一如既往的支持三楼量贩式KTV全新升级,钻石穿长裙的女孩总给人一种很女神、很仙范的感觉,比起夏天,似乎秋天更加适合穿长裙,首先不会那么热,加上微微的秋风一辆黑色Lamborghini Aventador在速7中作为强森的坐骑,相信给大家留下了深刻的印象,今天就夜晚 ● night华灯初上,唤醒了城市的真正面目夜晚,才是城市生命的真正开始白天属于工作,属于忙碌,属于别夜晚 ● night华灯初上,唤醒了城市的真正面目夜晚,才是城市生命的真正开始白天属于工作,属于忙碌,属于别“ GAGA 感谢有你 ”我们的进步,源自于你的期待
▽GAGA_musicCLUB订台热线:6000热门文章最新文章GAGA_musicCLUB订台热线:6000档次迪斯科Disco Disco Good Good单曲试听,mp3下载 - 深港DJ总站
档次迪斯科Disco Disco Good Good单曲本周顶歌排行上一篇: 下一篇: 好听(175)78.1%难听(49)21.9%
&更新时间:&点击次数: 260732&舞曲简介:
载入中..随机推荐最新舞曲
┆ 提示:档次迪斯科Disco Disco Good Good单曲MP3为DJ原创由会员上传本站整理,授权后可免费下载MP3舞曲,所有权为DJ公司拥有。 深港俱乐部,DJ舞曲原创类网站,汇聚香港,深圳以及全球各大舞厅最新最前卫的DJ舞曲现场在线试听。error : club_db_master:3306 : clubCtrlerror: array(3) {
string(5) "Error"
string(4) "1146"
string(48) "Table 'clubMsg.threadCache1990212' doesn't exist"
UPDATE clubMsg.threadCache1990212 SET hitNum=hitNum+12 WHERE bbsid=7665034 LIMIT 1Club 023, Haarlem (discotheek) | UIT123.nl
Uitgaan en stappen in Nederland, Belgi& en Europa!
Provincies
Laatste Links
23 oktober 2016
Discotheek Club 023
Schrijf je in op de nieuwsbrief!
Je e-mail:
gwen schreef op 2 januari 2014:Is de toegang bij jullie nu 18 of nog steeds 16?sjors van der Goot schreef op 10 november 2013:Beste heer/mevrouw,
Mijn naam is Sjors van der Goot
en ben afgelopen zaterdag bij u in de club geweest. Ik kom er nu achter dat ik mijn ID kwijt ben. Heeft u misschien bij het schoonmaken of zo mijn ID gevonden? Graag hoor ik dat van u. Groet. Sjors van der GootClaudia schreef op 27 april 2013:Heb club 023 telefoon numer?Patrick schreef op 25 maart 2013:@Dori, die 80% waar jij het over hebt is een uit de duim gezogen stront verhaal van je!
Je wekt de suggestie die 80% te baseren op onderzochte statuten.
Maar in de werkelijkheid geef jij slechts je OPGEKLOPTE persoonlijke mening door er procenten aan toe te voegen.
Wat mij betreft onderbouw jij hiermee wat Daniel schreef op 27 jan jl.
Dus Daniel gewoon boycoten zo'n zielige tent waar je vanuit de optiek en visie van een raciste aangelegenheid toch niet welkom bent!
En wat zwarten betreft.
Een surinamer of andere zwarten zoals je dat zo dom en ongeschoold brengt.
Zijn over het algemeen niet zwart maar bruin, net als dat blanke mensen het hebben over kleurlingen.
Terwijl in de praktijk een blanke rood word op het moment het betrapt word op een leugen. Lijk bleek word bij het zien van iets engs. Enzovoort!
Vind het een schande dat inplaats van een excuus aanbieden aan zo'n jongen er gewoon openlijk gediscrimineert word! Veeg mn kont af met zo'n tent!
Wat toch al over doet komen als een echte kinder disco hahahahahahaaDori schreef op 28 januari 2013:Da's inderdaad vreemd, Daniel, want het probleem is natuurlijk niet Surinamers of andere zwarten, maar wel dat er bij bijna 80% van de ernstige en zeer ernstige geweldsdelicten marrokanen of andere gefrustreerde moslimjochies betrokken zijn. De uitsmijters nemen dus geen enkel risico en dat is begrijpelijk.Daniel schreef op 27 januari 2013:Hallo mijn naam is Daniel en ben 17 jaar oud,
Ik kan niks zeggen over de 023, Behalve dat ze daar zwaar racistisch bezig zijn.
Ik ben 12.5 precent indonees 12.5 procent grieks kwart nederlands en half surinaams. Maar ik heb dus het kleurtje van mijn surinaamse vader gekregen.
Ik zie hier op de site dat het voor IEDEREEN toegankelijk is, dus OOK voor "zwarten" zoals ze dat zeggen.
Daar merk ik helaas helemaal niks van. Ik woon in de buurt van haarlem. Maar kom niet in de 023 omdat ze elke keer maar weer zeggen ' alleen maar bekenden mogen naar binnen". En evenlater zie ik dat ze mn andere vrienden uit alphen amsterdam en noem maar op wel binnen laten. Gister was het echt de druppel, en ik ga hier een zaak van maken, iedereen wilt mij binnen hebben, al mijn vrienden ook, zelfs mensen die ik in de rij heb leren kennen zijn er boos over! Ik ben een hele gezellige jongen, heb geen vijanden iedereen die ik ook maat net ken vind mij aardig.
En weet je wat nog het leukste is, ik ken mensen die hier wel eens draaien, ik kan hem zo vragen om wanneer hij pauze heeft ff naar de deur te komen, maar op zo een manier wil ik dit niet. Ik wil graag geld uigeven daar, maar het is graag of niet!
Probeer je in mij te verplaatse, hoe ik me verdomme voel alleen omdat ik een andere huidskleur heb. Is dit rechtvaardig.. Denk na!Jacco schreef op 1 december 2012:Kost het entree geld?
Michelle schreef op 19 augustus 2012:Ik zou het erg leuk vinden als er bijvoorbeeld 1x per maand toegang zou zijn vanaf 21 (of 18 jaar) Gr. Michelle (25jr)Rulezz schreef op 21 juli 2012:Is wel saai daaro, met al die liedjes vn andre hazes en renee froger, nix voor mij. feel ugly chicks met pukkelsTina schreef op 9 april 2012:Hey...
I'm from Poland my name its Tina I want go there next saturday and look how people have funn there :)
I hope I like it.
Tina 26Erik schreef op 11 februari 2012:Een echte gangstah tent alle chickies kom hierheen, siema!H-Town Soldier schreef op 29 november 2010:het is daar binne echt zo faking klein, het rokers hok is gemaakt voor 10 man en er zitten der altijd 50 in het doet gewoon al pijn aan je ogen als je 1 stap naar binnen zet, het is altijd druk anwar schreef op 24 november 2010:het is wel leuke club en de nl liedjes vallen mee hoor die worden geremixte met andere het niet super groot en kan altijd wel beter der gaan niet veel mensen los behalfe als der een iemand begint ik ga liever ergens anders ik kom der nu nog heel weinig vroeger was het echt de bo nu ben ik meer in stalker ook in haarlemJustin schreef op 6 november 2010:ik heb een vraag
wat voor muziek word er gedraait?
want op de site van 023 staat nederlands talig.
dat moet ik niet hebbenMargot schreef op 13 september 2010:leuktse uitgaansplek in heel Haarlem!!pascalle
schreef op 6 juli 2010:ik verhuis eerdaars naaqr zandvoort en hier kom ik zeker heen met al me vrienden
groetjes uit alkmaar xxxjack schreef op 3 mei 2010:hoe oud moet je wezen om lam van de baco s thuis yte komensven enthoven schreef op 18 februari 2010:ik vind deze club kk lauw tazz wholla jwz. wats er, ik heb de liefde van mn leven er gevonden(Y)Kees schreef op 14 februari 2010:Erg gezellig, goede Dj's en Muziek. Vooral met 538 & Slam!FMsaikoo schreef op 6 december 2009:wat een mooi hardcore avondje, top ! 023 de gekstedd schreef op 5 december 2009:wat een top tent ! heb weer genoten! Echt geweldiggaat je niks aan BEUNHAAS schreef op 23 september 2009:kk lauw club023, alle bitches kom hierheen.Amplified Minimalistiq schreef op 4 augustus 2009:Wat een Top Tent ! Waar zijn de foto's?
Zeker een aanrader !!princess
schreef op 29 april 2009:waar zijn de foto's van 26-04-09?? schreef op 11 april 2009:WHOOA,
had 45 amerikaanse scholieren naar Club 023, ze zijn goed ontvangen en iedereen is goed uit zijn dak gegaan !
Wat een top tent !!appie-023 schreef op 26 maart 2009:het is echt leuk en je hebt er egt
super lekkere meisjes en ze zijn de enige club, welke schuimfeesten geeft !!amber been
schreef op 16 maart 2009:super!!! club 023Rikkert schreef op 3 maart 2009:druk maar wel heel erg gezellig.
vermaak me er prima.
Lisanne Kriek schreef op 20 februari 2009:023 Rulezz请牢记网址:
您正在试听: 广东汕尾市金煌俱乐部 激情Disco现场 (Dj程仔 Remix)
&&现场舞曲&&慢摇串烧&&中文舞曲&&酒吧Club&&英文Disco&&英文Club&&慢摇舞曲&&月份专辑&&综合舞曲&&日韩舞曲
上一首:下一首:
分享到: |
请牢记网址:
请牢记网址:}

我要回帖

更多关于 惠州哪有卖pw 516 的文章

更多推荐

版权声明:文章内容来源于网络,版权归原作者所有,如有侵权请点击这里与我们联系,我们将及时删除。

点击添加站长微信